Make My Essay

Since 2008.07.02...

Би Линуксийг хэрэглээд яг нэг жил болж байна. Энэ хугацаанд түүний гайхамшигуудыг их амслаа. Апликейшн суулгахад тун амар мөн архив сайт нь монголд байдаг болохоор ямар нэгэн юм татахад маш хурдан гээд л олон давуу талуудтай. Саяхан бас нэг юм мэдэж авлаа. Юу гэвэл Линукс маань өөрөө өөрийгөө шинэчилж сайжруулах чадвартай юм байналээ. Үнэхээр сүпер. Өөр ямар ч үйлдлийн систем ингэж чадахгүй байхаа. Би бүтэн нэг жил Ubuntu 7.10 г хэрэглэж байсан. Гэтэл одоо Ubuntu хөгжүүлэлт 8.04 дээр явж байгаа. Тэгээд яаж сайжруулах талаар судалтал маш энгийн ердөө sudo apt-get upgrade гээд л болоо гэдгийг олж мэдлээ. Миний файл сангийн бүх зүйл яг хуучин байснаараа юу ч устаж алга болоогүй байсан. Харин Ubuntu version маань 8.04 болсон. Ямар ч байсан надад энэ нь маш их таалагдсан. Харин Fedora ингэх боломжгүй юм шиг байналээ. За танд амжилт хүсье.

8 сэтгэгдэл

  1. Anonymous  

    wow

  2. Админ  

    hey ubuntu deer c++ compile hiih hamgiin tohiromjtoi argiin talaar niitlel bichij tuslaach!

  3. Мөнхбаатар  
    This comment has been removed by the author.
  4. Буянбат  

    Mөнхбаатар 20 минутын дотор амжсан. Ubuntuгийн архив нь Монголд байдаг учир файл сангаа маш хурдан татаж авдаг. Харин Install хийхэд жаахан уддаг юм байналээ. Тийм болохоор чи ч гэсэн туршаад үзээрэй. :D

    Мөнх-Очир g++ сан суусан бол Мөнхбаатарын зөвлөгөө зөв. Гэхдээ би
    g++ -Wall -o duriin_ner sourcefile
    ./duriin_ner -г санал болгож байна. Илүү найдвартай жижиг сажиг алдаануудыг илрүүлнэ.

  5. Админ  

    Мөнхбаатар: миний Linux болцон бүх update нтрийг нь хийцэн. би 1 цаг гаруй татсан.

    Буяабат: Би австралын сэрвэрээс татсан Монголд байдаг гэж мэдээгүйн байна.

    Та 2т баярлалаа.

  6. Anonymous  

    Уучлаарай, Ubuntu дээр хувилбар сайжруулахдаа
    sudo apt-get dist-upgrade гэдэг шиг санагдах юм.
    sudo apt-get upgrade гэвэл суусан програмуудыг л шинэчилдэг. Бүтэн жил ашиглаж байгаа хирнээ энийг андуурахыг бодоход ер нь өмнө нь ямар нэг байдлаар шинэчлэл хийж байгаагүй бололтой.

  7. Anonymous  

    За бас Fedora дээр ч гэсэн хувилбар ахиулж болдог санагдаж байна.
    Дараалал нь
    yum update
    yum clean all гэчихээд
    rpm -Uvh shinesystem.rpm гэж дараагийн хувилбарын repository-г уншуулаад
    yum upgrade
    ингэсний дараа reboot хийгээд л систем чинь дараагийн сонгосон хувибарт шилжинэ.

  8. Буянбат  

    Би sudo-apt-get upgrade гээд л 7.10г 8.04 болгосон. Мөн энэ байдлаараа 8.04г 8.10 болгосон. Харин тэр apt-get dist-upgrade ийн талаар сайн мэдэхгүй. Ямар ч байсан энэ командыг би ашиглаад болгоцонл юмдаа.

Post a Comment

Миний бяцхан блогт сэтгэгдэл үлдээж буй танд баярлалаа

Chat


Хэзээ 10000 хүрнээ?

free counter tracker

Хаанаас ороод байнаа?

Тархалт